Fixshop logo
0
0 Lei

Vânzări corporate

La FixShop suntem specializați în vânzarea de piese de schimb pentru telefoane mobile, dispozitive inteligente, scutere electrice, aspiratoare robotizate, electronice mici, unelte, accesorii și dispozitive recondiționate (în principal smartphone-uri și căști Apple). În prezent, operăm mai multe magazine electronice pe piața europeană (SK, DE, AT, CZ, HU, RO, EU) și ne extindem treptat prezența și în alte țări. Avem mai multe magazine de vânzare cu amănuntul în Slovacia. 

Sunteți interesat de mai multe informații despre cooperare? Completați formularul B2B de mai jos și deveniți un FixPartner.

 

În calitate de FixPartner veți primi:

 

 

 

 

 

Categorii de prețuri FixPartner*

Categoria Cifra de afaceri lunară Valoarea reducerii**
B2C 0 Lei 0 %
A 1 100 Lei 4 %
B 2 500 Lei 8 %
C 4 500 Lei 12 %
D 7 000 Lei 16 %
E 10 000 Lei 20 %
F Individual Individual

*Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări în modul de stabilire a categoriilor de prețuri.
**Montantul reducerii nu se calculează din prețul total al produsului, ci din marja produsului. Prin urmare, valoarea reducerii reprezintă doar o medie și este diferită pentru fiecare produs.

 

Reguli pentru obținerea categoriei de preț redus

Prețul cu ridicata depinde de cifra de afaceri. Pentru a păstra o configurație echitabilă și transparentă, trebuie respectate următoarele condiții:

  • Facturi emise fără note de credit (nu includeți retururile și comenzile nerevendicate).
  • Prețul cifrei de afaceri nu include costurile de transport.
  • Nivelul categoriei de preț este evaluat în funcție de cifra de afaceri trimestrială fără TVA pentru trimestrul precedent. Controlul se efectuează trimestrial, întotdeauna în prima săptămână a fiecărui trimestru (ianuarie, aprilie, iulie, octombrie).
  • Fiecare nou FixPartner primește un beneficiu pentru început, și anume categoria de preț D, care este valabilă până în trimestrul următor. Este necesară o cifră de afaceri regulată pentru a menține sau pentru a trece la o categorie de preț superioară.

 

500+

Parteneri angro satisfăcuți

1 000 000+

Comenzi trimise

10 000+

Piese de schimb în stoc

23 000+

Articole

Livrare

Partenerii noștri de transport, cu care am convenit să cooperăm, pot livra transporturile în termen de 24 de ore. Data de livrare este doar orientativă. Niciun transportator nu poate garanta 100% livrarea în termen de 24 de ore.

Pentru mai multe informații privind prețurile și viteza de livrare, vă rugăm să vizitați secțiunea Livrare.

 

Reclamații

Procesăm toate cererile de despăgubire pentru FixPartners în mod prioritar.
Trebuie să faceți o reclamație pentru bunurile pe care le-ați cumpărat de la noi? Vă rugăm să urmați politica noastră prescrisă privind reclamațiile.

Nu sunteți sigur cum să procedați sau aveți întrebări despre reclamații? Contactați-ne prin e-mail la [email protected]

 

Aveți nevoie de mai multe informații?

Nu ezitați să ne contactați:

  • E-mail[email protected]
  • Chat online (în dreapta jos a site-ului)
  • Asistență clienți:
    • Luni - vineri, între orele 9:00 - 16:00

Sunteți interesat de o cooperare cu ridicata? Vă rugăm să completați formularul B2B.

Persoana responsabilă vă va contacta apoi pentru a vă comunica următorii pași. Vă rugăm să includeți în mesajul dumneavoastră cifra de afaceri lunară preconizată.

FAQ

Oricine poate deveni FixPartner. Trebuie doar să ne contactați prin intermediul formularului B2B.

Avem toate calitățile de piese de schimb disponibile, de la Genuine Service Pack, FixPremium, Refurbished și altele.
Pentru mai multe informații despre calități, vă rugăm să consultați secțiunea Distribuția calității pieselor de schimb.

Stabilim categoriile de prețuri în funcție de cifra de afaceri din trimestrul precedent. Cu cât cifra de afaceri este mai mare, cu atât reducerea este mai mare.

Puteți calcula valoarea reducerii pe baza cifrei de afaceri trimestriale minus orice articole returnate sau nerevendicate.

Nivelul prețurilor poate fi găsit în tabel, care este egal cu rezultatul dumneavoastră.

Aveți alte întrebări? Contactați-ne

Viteza de livrare depinde de transportator. De asemenea, livrăm în termen de 24 de ore. În secțiunea Livrare veți găsi data de livrare preconizată pentru fiecare transportator.

Deoarece avem mai mulți transportatori, prețurile variază. Puteți găsi lista de prețuri de transport pe site-ul nostru web, în secțiunea Livrare.

În cazul în care există o problemă cu comanda dvs. sau o reclamație, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected]

Vă rugăm să includeți numărul comenzii sau al reclamației dumneavoastră în linia de subiect.

Da, acest lucru este valabil și pentru clienții de afaceri. Conform legii, puteți returna bunurile în termen de 14 zile de la cumpărare. Bunurile trebuie să fie returnate în stare intactă și în ambalajul lor original.

Am enumerat toate informațiile în secțiunea Reclamații.
Dacă nu vă este clar cu privire la o reclamație, vă rugăm să ne contactați la [email protected]

Trecând în verde

Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.

Mai multe informatii