Țara de livrare AT
Servicii clineți

Politica de Confidențialitate

Protecția datelor cu caracter personal 

Protecția datelor cu caracter personal și informații privind protecția datelor cu caracter personal și consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing ale companiei.

Vânzătorul păstrează datele personale furnizate de cumpărător exclusiv în scopul îndeplinirii condițiilor din contract, în scopul prelucrării comenzii, efectuării livrării, decontarea plăților și comunicării necesare între părți timp de zece ani.

Vânzătorul nu va divulga datele cumpărătorului către terți, cu excepția subcontractanților și intermediarilor vânzătorului, și asta doar acele date care sunt necesare pentru finalizarea cu succes a livrării.

Vânzătorul continuă să trateze datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu prevederile Legii nr. 18/2018 Coll. Despre protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.

Prin comandarea serviciului, cumpărătorul confirmă că a furnizat datele sale personale vânzătorului în mod voluntar și este de acord cu prelucrarea acestora în evidența vânzătorului, cu excepția cazului în care acestea sunt contrare legii, precum și accesul și furnizarea de date către terți și instituții de stat în condițiile și în măsura prevăzute de lege.

Vânzătorul și Cumpărătorul au fost de acord că toate faptele și informațiile pe care le-au aflat în legătură cu acest contract, precum și în toate celelalte relații juridice legate de acest contract sunt supuse secretelui comercial.

Informații privind protecția datelor cu caracter personal și consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing ale companiei.

Stimate client,

În acest memorandum de informare, dorim să vă oferim informații detaliate despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing. Am dori să începem prin a explica de ce v-am solicitat acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing.

Scopul principal al acestei prelucrări este de a vă oferi cele mai noi informații despre produse și servicii actuale și noi, precum și despre partenerii noștri de afaceri. Un alt scop este de a oferi oferte limitate în timp și informații practice, în formă scrisă sau electronică. Ne străduim să creăm oferte personalizate bazate pe segmentare și profilare și prezentăm numai oferte relevante de produse și servicii, astfel încât să nu fiți copleșiți de ofertele de produse pe care le aveți deja la dispoziție sau care nu vă satisfac nevoile.

Vă rugăm să citiți informațiile de mai jos despre prelucrarea datelor cu caracter personal, pe care le-am pregătit sub formă de întrebări, astfel încât acest memorandum de informații să fie cât mai clar și practic posibil.

în ceea ce privește regăsirea informațiilor. Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la consimțământul dvs., sunați la linia noastră: +40 31 631 2690 Sau trimiteți un e-mail la: [email protected]

CUPRINS

1.Cine este operatorul datelor dvs. personale?

2. Ce date personale prelucrăm?

3. Din ce surse provin datele cu caracter personal?

4. În ce scop v-ați dat consimțământul?

5. De ce se ajunge la profilarea și luarea automată a deciziilor?

6. Cât timp vom prelucra datele dvs. personale?

7. Cine poate accesa datele dvs. personale?

8. Care sunt drepturile dumneavoastre la prelucrarea datelor cu caracter personal?

9. Cum vă puteți revoca consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal?

 

CINE ESTE OPERATORUL DATELOR DVS. PERSONALE?

Operatorul de date cu caracter personal este compania, ea determină scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. În scopuri de marketing, operatorul datelor dvs. personale este compania: iFix s.r.o. Einsteinova 7, 85101 Bratislava-Petržalka

CE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

În scopuri de marketing, procesăm următoarele categorii de informații personale pentru a ne ajuta să identificăm o gamă de produse și servicii care vă pot plăcea și să vă răspundem nevoilor.

Date de identificare de bază - nume, sediu social, data nașterii, adresa de reședință.

Detalii de contact - număr de telefon, adresă de e-mail.

Informații despre utilizarea produselor și serviciilor - ce servicii ați avut la noi în trecut, informații despre utilizarea zonei pentru clienți pe Internet. Pe baza acestor informații, vă putem recomanda produse și servicii adecvate.

Informații din înregistrările apelurilor telefonice sau alte interacțiuni cu dvs., de exemplu prin e-mail, chat, mesaje SMS.

Date de geolocalizare - date de geolocalizare din browser web. Aceste informații pot fi utilizate de obicei pentru a recomanda contactarea celui mai apropiat intermediar sau sucursală.

DIN CE SURSE PROVIN DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Colectăm datele personale enumerate la punctul anterior direct de la dvs. Aceste date personale ați completat în contractul clientului sau le-ați menționat în alte documente.

Datele personale pot proveni, de asemenea, din surse, registre și înregistrări disponibile publicului, cum ar fi registrul comercial. Datele dvs. personale pot proveni, de asemenea, de la terțe părți autorizate să le gestioneze.

ÎN CE SCOP V-AȚI DAT CONSIMȚĂMÂNTUL?

V-ați dat consimțământul în scopuri de marketing, care includ următoarele activități:

oferta de produse și servicii. Cu consimțământul dvs., vă putem oferi oferte în formă electronică, în special sub formă de mesaje de e-mail sau mesaje trimise către dispozitive mobile printr-un număr de telefon, printr-o zonă client web, în ​​scris sau telefonic, procesarea automată a date cu caracter

personal pentru a adapta oferta de afaceri la nevoile dvs. nevoile individuale, sondaje de piață și sondaje de satisfacție a clienților cu privire la produsele și serviciile utilizate.

Consimțământul dat în scopuri de marketing este voluntar. Cu toate acestea, este necesar, astfel încât să vă putem trimite oferte individuale de produse și servicii și partenerii noștri de afaceri. Fără acest consimțămând nu vă putem oferi oferte individuale de produse și servicii.

DE CE SE AJUNGE LA PROFILAREA ȘI LUAREA AUTOMATĂ A DECIZIILOR?

Compania noastră se străduiește să vă ofere oferte de produse și servicii personalizate. Din acest motiv, profilăm datele dvs. personale cu consimțământul vostru. În acest scop folosim sisteme automate de informații, aplicații web sau calculatoare. Astfel, vă putem trimitem rapoarte individualizate și oferte de produse și servicii ale companiei noastre.

Evaluarea automată (profilare) a datelor cu caracter personal ne va ajuta să vă înțelegem mai bine pe dumneavoastră și nevoile dvs., să estimăm acțiunile viitoare și să ne adaptăm produsele și serviciile.

CÂT TIMP VOM PRELUCRA DATELE DVS. PERSONALE?

Ați dat consimțământul Companiei pe durata relației contractuale și pentru următorii 10 ani de la încetarea unei astfel de relații contractuale sau până când vă revocați consimțământul.

Dacă nu sunteți sau deveniți client al Companiei, consimțământul dvs. va fi valabil timp de 10 ani de la data acordării sau până când îl revocați.

După timpul relevant, datele dvs. personale vor fi șterse, dar numai în măsura și în scopurile pentru care consimțământul nu este cerut de lege.

CINE POATE ACCESA DATELE DVS. PERSONALE?

Alte entități care pot preluca datele dvs. cu caracter personal sunt , și entități care procesează date cu caracter personal cum sunt așa-numiți intermediari al căror rol este de a furniza servicii companiei. De exemplu, ar putea fi companii externe care gestionează sistemele noastre sau alte servicii pentru a asigura buna funcționare a companiei și prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing. Avem un contract privind prelucrarea datelor cu caracter personal cu intermediarii menționați, pe baza căruia sunt obligați să respecte reguli stricte de protecție a datelor cu caracter personal.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

Prelucrarea corectă a datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru companiile din Republica Slovacă, iar protecția acestora este o chestiune firească. Puteți exercita următoarele drepturi atunci cănd sunt prelucrate date cu caracter personal:

Informații despre prelucrarea datelor dvs. personale

Informațiile includ în special: identificarea și datele de contact ale operatorului, ale reprezentantului acestuia și, după caz, ale persoanei responsabile, scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal în cauză, destinatarul sau categoriile de destinatari de date cu caracter personal, informații cu privire la transferurile de date cu caracter personal către țări terțe; o listă a drepturilor dvs., posibilitatea de a contacta Biroul pentru protecția datelor cu caracter personal, sursa datelor cu caracter personal prelucrate, informații cu privire la modul și luarea deciziilor și profilării automatizate.

Dreptul de acces la datele cu caracter personal

Aveți dreptul de a confirma dacă datele cu caracter personal sunt sau nu procesate și, dacă da, aveți acces la informații despre prelucrare, categoriile de date cu caracter personal în cauză, destinatarii sau categoriile de destinatari, perioada de păstrare și dreptul la informații despre drepturile dvs., dreptul de a depune o reclamație la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, informații despre sursa datelor cu caracter personal, informații cu privire la existența unei decizii automate și profilare, informații și garanții în cazul transferului de date cu caracter personal către o țară terță sau organizație internațională. Aveți dreptul de a furniza copii ale datelor cu caracter personal prelucrate.

Dreptul de corectare

Procesăm datele dvs. personale depășite sau inexacte? De exemplu, ți-ai schimbat adresa? Vă rugăm să ne informați și vă vom corecta informațiile personale.

Dreptul de ștergere (dreptul de a fi uitat)

În unele cazuri prevăzute de lege, ni se cere să ștergem datele dvs. personale la cererea dvs. Cu toate acestea, fiecare astfel de solicitare face obiectul unei evaluări individuale, deoarece iFix, s.r.o are și o obligație sau un interes legitim în păstrarea datelor cu caracter personal.

Dreptul de a restricționa prelucrarea

Dacă doriți ca datele dvs. personale să fie prelucrate exclusiv în scopurile legalE cele mai necesare sau doriți să blocați datele personale.

Dreptul la portabilitatea datelor

Dacă doriți să furnizăm informațiile dvs. personale unei alte companii, vom transmite informațiile dvs. personale într-un format adecvat entității pe care o specificați, cu excepția cazului în care ne împiedică să facem acest lucru prin orice impedimente legale sau de altă natură.

Dreptul la obiecție și luarea deciziilor individuale automatizate

Dacă găsiți sau credeți că prelucrăm date cu caracter personal cu încălcarea protecției vieții dvs. private și personale sau cu încălcarea legii, vă rugăm să ne contactați.

și cereți-ne să explicăm sau să corectăm starea necorespunzătoare. De asemenea, puteți obiecta direct la luarea deciziilor și profilarea automată.

Dreptul de a depune o plângere Biroul pentru protecția datelor cu caracter personal

Puteți contacta organismul de supraveghere, care este Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal din Republica Slovacă, cu sediul social la adresa Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, în orice moment reclamația reclamația dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Unde vă puteți exercita drepturile și sunt taxate aceste drepturi?

Puteți exercita drepturile individuale în cadrul companiei prin telefon la linia: <meta charset="utf-8">+40 31 631 2690 prin trimiterea unui e-mail la adresa: <meta charset="utf-8">[email protected] sau printr-o cerere scrisă trimisă la sediul social al companiei sau la adresa de corespondență: iFix sro, Einsteinová 7, 851 01 Bratislava.

Oferim gratuit toate informațiile și declarațiile despre drepturile pe care le exercitați.

 

Cât timp vă puteți aștepta la un răspuns de la companie?

Vă vom furniza comentarii și orice informații despre măsurile luate cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de o lună. Dacă este necesar și având în vedere complexitatea și numărul de cereri, putem prelungi această perioadă la două luni. Vă vom notifica despre extensie, inclusiv motivele.

CUM VĂ PUTEȚI REVOCA CONSIMȚĂMÂNTUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe principiul voluntarității. Aceasta înseamnă că îl puteți revoca oricând. Nu mai doriți să primiți oferte de la produse și servicii și de la partenerii noștri de afaceri? Ne pare rău, dar respectăm pe deplin decizia dvs.

 

Ce ar trebui să conțină o revocare a consimțământului?

Cine depune contestația. Vă rugăm să furnizați numele, adresa și data nașterii, astfel încât să vă putem identifica.

Informația că nu mai doriți să procesăm informațiile dvs. personale. Dacă doriți să primiți numai oferte selectate, vă rugăm să indicați care sunt ofertele dorite, astfel încât să vă putem respecta decizia.

Semnătura dvs. scrisă de mână.

 

Cum pot depune o contestație?

Retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing poate fi trimisă în scris, astfel încât să avem o evidență adecvată a contestației dvs. Nu uitați să semnați contestația.

Printr-o declarație scrisă trimisă la sediul social sau la adresa de corespondență a companiei.

Peste 20.000 de produse individuale oferite
Livrare expres prin curier
Consultanță de specialitate
Livrare gratuită la comenzile mai mari de 350 Lei cu TVA

Centrul de preferințe pentru cookie-uri

  • Confidențialitatea dvs
  • Cookie-uri strict necesare
  • Cookie-uri de performanță
  • Cookie-uri funcționale
  • Cookie-uri de marketing

Nume Furnizor Scop Expirare Tastați