Tastați ce căutați
Nici un rezultat găsit.
Reclamați sau returnați produsul simplu și gratuit prin punctele de colectare Packeta.
Faceți clic pe opțiunea corespunzătoare și vă vom ghida prin întregul proces pas cu pas.
Produsele noastre sunt atent testate pentru a fi complet funcționale, însă pot apărea excepții. Dacă produsul nu funcționează corect sau este deteriorat, trimiteți-l pur și simplu înapoi și noi ne vom ocupa de tot.
Alegeți modalitatea de reclamație:
Ideal pentru un produs, procesare mai rapidă, urmărire online și soluție ecologică.
Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
3. Trimiteți produsul prin una dintre următoarele opțiuni:
1.În mod gratuit, prin intermediul punctului de vânzare Packet/Expediere Vizitați orice punct de vânzare Packeta și dictați codul 91238999 angajatului. Atenție, nu este posibil să trimiteți prin Z-BOX.
2. Prin poștă, la adresa unei sucursale a companiei de curierat Packeta Packeta Romania SRL Folosiți codul: 91238999* Strada Virginia Nr. 4, Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania Vă rugăm să nu trimiteți coletul prin ramburs, acesta nu va fi acceptat de noi.
*Dacă trimiteți coletul prin intermediul pachetului, după ce bunurile au fost ambalate cu grijă, este necesar să scrieți (în mod lizibil și vizibil) codul nostru de retur pe cutie sau să scrieți "Cod de retur - 91238999" pe colet.
Aceasta este adresa firmei de curierat. Această companie transmite apoi coletele către noi în Slovacia, astfel încât acest proces durează aproximativ o săptămână și jumătate. Expedierile de retur pot fi trimise la această adresă de retur doar prin FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday și Poșta Română - exclusiv prin intermediul serviciului: "Prioripost". În cazul în care coletul este trimis prin alt transportator, acesta nu va fi acceptat sau procesat din motive procedurale.
Informații importante
Termenul de procesare al reclamației
Potrivit pentru mai multe produse în același timp, manipulate prin formulare de hârtie.
1. Descărcați și completați Formular de reclamație
2. Pregătiți pachetul În pachet, vă rugăm să adăugați:
Știm cu toții că nimeni nu este infailibil și că bunurile pot fi deteriorate în timpul transportului. În acest caz, vă rugăm să vă păstrați capul rece și să ne contactați imediat în termen de 12 ore de la primirea transportului prin e-mail eshop@fix-shop.ro
Vă rugăm să ne trimiteți: 1. O fotografie a bonului de livrare, pentru a putea urmări comanda în sistem prin numărul simbolului variabil.
2. O fotografie de detaliu a bunurilor livrate deteriorate.
3. O fotografie completă a materialului de ambalare. Vom avea nevoie de:
Aveți grijă să nu trimiteți fotografii care nu sunt focalizate sau care au fost realizate în condiții de iluminare slabă sau care au părți din fotografie tăiate sau decupate.
Fotografia trebuie să arate întregul articol deteriorat și nu doar partea deteriorată.
Pe baza fotografiilor dvs., vom transmite situația transportatorului, care o va rezolva. În cazul în care nu puteți furniza dovezi fotografice sau video, nu putem face nimic în legătură cu această situație.
Așteptăm apoi declarația transportatorului. Vă vom contacta după declarația lor.
La primirea unei comenzi de la un curier, fiecare colet trebuie să fie inspectat vizual în timp ce este încă în curs de primire. În cazul în care coletul este deteriorat, scrieți o notă cu privire la daune direct la curier. În caz contrar, nici transportatorii și nici noi nu suntem responsabili pentru orice reclamație ulterioară.
În cazul în care nu ne semnalați această eroare, orice retragere sau reclamație ulterioară poate fi respinsă de către noi. Prin urmare, vă rugăm să ne semnalați orice dacă aveți chiar și cea mai mică suspiciune.
În cazul în care produsul cumpărat nu corespunde din orice motiv, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primirea pachetului.
Nu aveți posibilitatea să imprimați documentul? Scrieți citibil numărul comenzii sau simbolul variabil pe o foaie curată și adăugați-l în pachet.
4. Trimiteți produsul prin una dintre următoarele opțiuni:
Da, puteți anula reclamația în termen de 24 de ore de la înregistrarea acesteia în sistemul nostru.
Reclamația online merită, deoarece:
prin Chat (pictograma de chat în colțul din dreapta jos) sau prin E-mail la: reclamatii@fix-shop.ro
I. Dispoziții introductive
Vânzătorul: iFix s.r.o.,
Cumpărătorul: subiectul care îndeplinește definiția consumatorului conform reglementărilor legale aplicabile și care are ca obiect cumpărarea și vânzarea produselor oferite de vânzător.
Inspecția SOI pentru Regiunea Bratislava
Odbor výkonu dohľadu Bajkalská 21/A P. O. BOX 29 827 99 Bratislava
Date de contact: E-mail: ba@soi.sk Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 Fax č. 02/58 27 21 70 www.soi.sk SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
II. Răspunderea pentru defecte și procedura de soluționare
Dacă vânzătorul este responsabil pentru defectul unui produs, cumpărătorul are dreptul să solicite eliminarea defectului prin reparare sau înlocuire, să ceară o reducere corespunzătoare a prețului de cumpărare sau să renunțe la contractul de vânzare.
Alegerea și exercitarea drepturilor cumpărătorului se regăsesc în conformitate cu legislația aplicabilă.
Vânzătorul a informat cumpărătorul despre drepturile sale, care decurg din defectele produsului, conform legislației aplicabile și a contractului încheiat, prin faptul că a plasat Termenii și Condițiile Generale (denumite și TCG) pe pagina relevantă a magazinului online, iar cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi înainte de trimiterea comenzii.
6.1. livrarea semnalării defectului,
6.2. livrarea produsului de către cumpărător vânzătorului sau unei persoane desemnate,
6.3. livrarea codurilor de acces, parolelor etc. către vânzător, dacă aceste date sunt necesare pentru soluționarea corespunzătoare a cererii.
Vânzătorul sau persoana desemnată va elibera cumpărătorului o confirmare a semnalării defectului conform reglementărilor legale aplicabile.
Răspunderea pentru defecte nu se aplică defectelor de care cumpărătorul a fost informat de vânzător la momentul încheierii contractului sau de care, având în vedere circumstanțele în care a fost încheiat contractul de vânzare, cumpărătorul ar fi trebuit să fie conștient.
Vânzătorul nu răspunde pentru defectele produsului:
10.1. dacă cumpărătorul nu a exercitat dreptul său privind răspunderea vânzătorului pentru defectele produsului în termenul stabilit de lege,
10.2. dacă defectul produsului este cauzat de o deteriorare mecanică a produsului provocată de cumpărător,
10.3. dacă defectul produsului este o capacitate scăzută a bateriei,
10.4. dacă defectul produsului a apărut din utilizarea produsului în condiții care nu corespund intensității, umidității, influențelor chimice și mecanice mediului natural al produsului,
10.5. dacă defectul produsului a apărut din manipularea necorespunzătoare, utilizarea incorectă sau neglijarea întreținerii produsului.
10.6. dacă defectul produsului a apărut din deteriorarea produsului prin suprasolicitare sau utilizare în contradicție cu condițiile specificate în documentație sau cu principiile generale de utilizare obișnuită ale produsului,
10.7. dacă defectul produsului a apărut din deteriorarea produsului cauzată de evenimente inevitabile și/sau imprevizibile,
10.8. dacă defectul produsului a apărut din deteriorarea produsului din cauza unei degradări accidentale sau a unei daune accidentale,
10.9. dacă defectul produsului a apărut din cauza unui intervent necorespunzător, deteriorării produsului din apă, foc, electricitate statică sau atmosferică sau din alte cauze de forță majoră,
10.10. dacă defectul produsului a apărut din cauza unui intervent efectuat de o persoană neautorizată asupra produsului.
10.11. dacă livrarea nu este completă sau dacă este vorba despre o eroare evidentă pe care cumpărătorul ar fi putut-o identifica prin verificarea livrării la momentul primirii produsului și care nu a fost soluționată conform acestor Termeni și Condiții Generale de Vânzare și care nu a fost raportată vânzătorului fără întârziere,
10.12. manifestarea prin linii horizontale și/sau verticale pe ecran/dispozitivul de afișare, atunci când acestea sunt rezultatul unei deteriorări mecanice.
În cazul schimbului unui produs cu unul nou, cumpărătorul va primi un document care va conține informații despre schimbul produsului, iar eventualele alte revendicări pentru defectele produsului se vor aplica pe baza contractului de vânzare și a acestui document. În cazul schimbului unui produs cu unul nou, perioada de garanție pentru consumatori începe din nou de la primirea produsului nou, dar doar pentru produsul nou.
Revendicările din garanția pentru consumatori nu pot fi exercitate dacă cumpărătorul nu dispune de certificat de garanție sau de un document care dovedește plata, sau de orice alt document care dovedește achiziția produsului de către cumpărător de la vânzător.
Aceste mesaje nu influențează performanța dispozitivului și vor dispărea după 4 zile de pe ecranul de blocare, iar ulterior vor fi vizibile doar în Setări. Primirea acestui mesaj nu are impact asupra performanței dispozitivului.
Autoritatea competentă pentru soluționarea alternativă a disputelor consumatorilor cu vânzătorul este Inspecția Comercială Slovacă (Slovenská obchodná inšpekcia), care este și autoritatea de supraveghere abilitată să primească sesizări în caz de încălcare a drepturilor sau intereselor consumatorilor), Bajkalská 21/A, P.O.Box nr. 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk, sau altă persoană juridică competentă înscrisă în lista autorităților pentru soluționarea alternativă a disputelor, gestionată de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă pe site-ul http://www.mhsr.sk); cumpărătorul are dreptul de a alege către care dintre aceste autorități pentru soluționarea alternativă a disputelor consumatorilor se va adresa.
Cumpărătorul poate utiliza platforma online pentru soluționarea disputelor pentru a depune o cerere pentru soluționarea alternativă a disputei sale, care este disponibilă pe site-ul web ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ultima actualizare 21.11.2024
Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.
Înscrieți-vă pentru a primi periodic informații despre reduceri și noutăți din oferta noastră. În același timp, prin trimiterea acestui formular, confirm că am peste 16 ani
Sunt de acord cu trimiterea newsletter-ului
Cos de cumparaturi
Subtotal
cu TVA
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența online. Mai multe informații