Helpdesk: Luni - Vineri 10:00 - 17:00
info@fix-shop.ro
Contact
Fixshop logo
0
0 Lei

Reclamații

Reclamație sau returnare? Ușor prin Packeta

Reclamați sau returnați produsul simplu și gratuit prin punctele de colectare Packeta.

 

Cum procedați?

Faceți clic pe opțiunea corespunzătoare și vă vom ghida prin întregul proces pas cu pas.

Produsele noastre sunt atent testate pentru a fi complet funcționale, însă pot apărea excepții. Dacă produsul nu funcționează corect sau este deteriorat, trimiteți-l pur și simplu înapoi și noi ne vom ocupa de tot.

Alegeți modalitatea de reclamație:

Ideal pentru un produs, procesare mai rapidă, urmărire online și soluție ecologică.

Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

  1. Creați reclamația online în contul dumneavoastră.
  2. Pregătiți produsul pentru expediere. În pachet, vă rugăm să adăugați:
    • Numărul reclamației, care va apărea în antet după trimiterea acesteia, de exemplu: Reclamație nr. #2400067.
      • Fără numărul reclamației, nu va fi posibilă identificarea pachetului și procesarea reclamației.
    • Certificatul de garanție – Dacă reclamați un produs recondiționat (refurbished), certificatul de garanție este obligatoriu. Fără acesta, reclamația nu va fi acceptată.
    • Produsul în ambalajul original. Nu trimiteți produse cu daune mecanice, reclamația nu va fi acceptată.

3. Trimiteți produsul prin una dintre următoarele opțiuni:

1.În mod gratuit, prin intermediul punctului de vânzare Packet/Expediere
Vizitați orice punct de vânzare Packeta și dictați codul 91238999 angajatului.
Atenție, nu este posibil să trimiteți prin Z-BOX.

2. Prin poștă, la adresa unei sucursale a companiei de curierat Packeta
Packeta Romania SRL
Folosiți codul: 91238999*
Strada Virginia Nr. 4,
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania
Vă rugăm să nu trimiteți coletul prin ramburs, acesta nu va fi acceptat de noi.

*Dacă trimiteți coletul prin intermediul pachetului, după ce bunurile au fost ambalate cu grijă, este necesar să scrieți (în mod lizibil și vizibil) codul nostru de retur pe cutie sau să scrieți "Cod de retur - 91238999" pe colet.

Aceasta este adresa firmei de curierat. Această companie transmite apoi coletele către noi în Slovacia, astfel încât acest proces durează aproximativ o săptămână și jumătate.
Expedierile de retur pot fi trimise la această adresă de retur doar prin FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday și Poșta Română - exclusiv prin intermediul serviciului: "Prioripost". În cazul în care coletul este trimis prin alt transportator, acesta nu va fi acceptat sau procesat din motive procedurale.

Informații importante

  • Dacă produsul conține etichete de protecție, nu le îndepărtați.
  • La predarea pachetului, cereți de la transportator numărul de urmărire sau confirmarea trimiterii. În caz de pierdere a pachetului, vă putem ajuta mai eficient.
  • Vom vă informa despre starea actuală a reclamației printr-o notificare prin e-mail.

Termenul de procesare al reclamației

  • Termenul legal: 30 de zile
  • Timpul nostru mediu de procesare: 5 până la 10 zile lucrătoare
  • Dacă produsul este pe stoc, vom procesa reclamația mai rapid.

Potrivit pentru mai multe produse în același timp, manipulate prin formulare de hârtie.

Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

1. Descărcați și completați Formular de reclamație

2. Pregătiți pachetul
În pachet, vă rugăm să adăugați:

  1. Formular de reclamație completat – Fără formular nu putem identifica pachetul și procesa reclamația. Completați toate informațiile importante, cum ar fi numărul comenzii, produsul reclamat, motivul reclamației și modul solicitat de rezolvare
  2. Certificatul de garanție – Dacă reclamați un produs recondiționat (refurbished), certificatul de garanție este obligatoriu. Fără acesta, reclamația nu va fi acceptată.
  3. Produsul în ambalajul original. Nu trimiteți produse cu daune mecanice, reclamația nu va fi acceptată.

3. Trimiteți produsul prin una dintre următoarele opțiuni:

1.În mod gratuit, prin intermediul punctului de vânzare Packet/Expediere
Vizitați orice punct de vânzare Packeta și dictați codul 91238999 angajatului.
Atenție, nu este posibil să trimiteți prin Z-BOX.

2. Prin poștă, la adresa unei sucursale a companiei de curierat Packeta
Packeta Romania SRL
Folosiți codul: 91238999*
Strada Virginia Nr. 4,
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania
Vă rugăm să nu trimiteți coletul prin ramburs, acesta nu va fi acceptat de noi.

*Dacă trimiteți coletul prin intermediul pachetului, după ce bunurile au fost ambalate cu grijă, este necesar să scrieți (în mod lizibil și vizibil) codul nostru de retur pe cutie sau să scrieți "Cod de retur - 91238999" pe colet.

Aceasta este adresa firmei de curierat. Această companie transmite apoi coletele către noi în Slovacia, astfel încât acest proces durează aproximativ o săptămână și jumătate.
Expedierile de retur pot fi trimise la această adresă de retur doar prin FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday și Poșta Română - exclusiv prin intermediul serviciului: "Prioripost". În cazul în care coletul este trimis prin alt transportator, acesta nu va fi acceptat sau procesat din motive procedurale.

Informații importante

  • Dacă produsul conține etichete de protecție, nu le îndepărtați.
  • La predarea pachetului, cereți de la transportator numărul de urmărire sau confirmarea trimiterii. În caz de pierdere a pachetului, vă putem ajuta mai eficient.
  • Vom vă informa despre starea actuală a reclamației printr-o notificare prin e-mail.

Termenul de procesare al reclamației

  • Termenul legal: 30 de zile
  • Timpul nostru mediu de procesare: 5 până la 10 zile lucrătoare
  • Dacă produsul este pe stoc, vom procesa reclamația mai rapid.

Știm cu toții că nimeni nu este infailibil și că bunurile pot fi deteriorate în timpul transportului. În acest caz, vă rugăm să vă păstrați capul rece și să ne contactați imediat în termen de 12 ore de la primirea transportului prin e-mail eshop@fix-shop.ro

Vă rugăm să ne trimiteți: 
1. O fotografie a bonului de livrare, pentru a putea urmări comanda în sistem prin numărul simbolului variabil. 

2. O fotografie de detaliu a bunurilor livrate deteriorate. 

  • Fotografia trebuie să includă și eticheta noastră care a fost aplicată pe ambalajul bunurilor, astfel încât să putem identifica mai rapid bunurile deteriorate. 

3. O fotografie completă a materialului de ambalare. Vom avea nevoie de: 

  • O fotografie a cutiei din toate părțile. În cazul în care cutia conține lovituri sau alte deteriorări vizuale, vă rugăm să trimiteți o fotografie a locului respectiv. 
  • Dacă transportul a fost împachetat în folie cu bule, trebuie să trimiteți o fotografie a foliei cu bule atunci când este rulată.

Aveți grijă să nu trimiteți fotografii care nu sunt focalizate sau care au fost realizate în condiții de iluminare slabă sau care au părți din fotografie tăiate sau decupate.

Fotografia trebuie să arate întregul articol deteriorat și nu doar partea deteriorată.

Pe baza fotografiilor dvs., vom transmite situația transportatorului, care o va rezolva. În cazul în care nu puteți furniza dovezi fotografice sau video, nu putem face nimic în legătură cu această situație.

Așteptăm apoi declarația transportatorului. Vă vom contacta după declarația lor.

La primirea unei comenzi de la un curier, fiecare colet trebuie să fie inspectat vizual în timp ce este încă în curs de primire. În cazul în care coletul este deteriorat, scrieți o notă cu privire la daune direct la curier. În caz contrar, nici transportatorii și nici noi nu suntem responsabili pentru orice reclamație ulterioară.

În cazul în care nu ne semnalați această eroare, orice retragere sau reclamație ulterioară poate fi respinsă de către noi. Prin urmare, vă rugăm să ne semnalați orice dacă aveți chiar și cea mai mică suspiciune.

În cazul în care produsul cumpărat nu corespunde din orice motiv, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primirea pachetului.

Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

  1. Descărcați și completați Anulare a contractului.
    • Acest document este necesar pentru identificarea pachetului și procesarea returnării.
  2. Completați toate informațiile importante:
    • Numărul comenzii
    • Produsul pe care îl returnați
    • Motivul returnării produsului - vă rugăm să îl specificați pentru a ne îmbunătăți serviciile.
    • Numărul contului pentru returnarea plății
  3. Pregătiți produsul pentru expediere
    • Returnați produsul în ambalajul original și neavariat.
    • Dacă conține etichete de protecție, nu le îndepărtați.
    • Curățați produsele folosite, cum ar fi display-ul, de reziduurile de adeziv.

Nu aveți posibilitatea să imprimați documentul? Scrieți citibil numărul comenzii sau simbolul variabil pe o foaie curată și adăugați-l în pachet.

4. Trimiteți produsul prin una dintre următoarele opțiuni:

1.În mod gratuit, prin intermediul punctului de vânzare Packet/Expediere
Vizitați orice punct de vânzare Packeta și dictați codul 91238999 angajatului.
Atenție, nu este posibil să trimiteți prin Z-BOX.

2. Prin poștă, la adresa unei sucursale a companiei de curierat Packeta
Packeta Romania SRL
Folosiți codul: 91238999*
Strada Virginia Nr. 4,
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania
Vă rugăm să nu trimiteți coletul prin ramburs, acesta nu va fi acceptat de noi.

*Dacă trimiteți coletul prin intermediul pachetului, după ce bunurile au fost ambalate cu grijă, este necesar să scrieți (în mod lizibil și vizibil) codul nostru de retur pe cutie sau să scrieți "Cod de retur - 91238999" pe colet.

Aceasta este adresa firmei de curierat. Această companie transmite apoi coletele către noi în Slovacia, astfel încât acest proces durează aproximativ o săptămână și jumătate.
Expedierile de retur pot fi trimise la această adresă de retur doar prin FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday și Poșta Română - exclusiv prin intermediul serviciului: "Prioripost". În cazul în care coletul este trimis prin alt transportator, acesta nu va fi acceptat sau procesat din motive procedurale.

Informații importante

  • Dacă produsul conține etichete de protecție, nu le îndepărtați.
  • La predarea pachetului, cereți de la transportator numărul de urmărire sau confirmarea trimiterii. În caz de pierdere a pachetului, vă putem ajuta mai eficient.
  • Vă vom informa despre stadiul actual al retragerii din contract printr-o notificare prin e-mail.

 

Întrebări frecvente

Da, puteți anula reclamația în termen de 24 de ore de la înregistrarea acesteia în sistemul nostru.

Reclamația online merită, deoarece:

  1. Veți obține procesarea mai rapidă a reclamației, fără a aștepta inutil.
  2. Transportul este gratuit prin Packeta, utilizând codul de returnare.
  3. Toate reclamațiile sunt stocate într-un mod clar, astfel încât aveți acces oricând la ele.
  4. Aveți întotdeauna la dispoziție nota de credit din reclamație sau protocolul de reclamație.
  5. Este o soluție ecologică care economisește hârtie și ajută la protejarea mediului înconjurător.

Nu am răspuns la întrebările dumneavoastră? Contactați-ne

prin Chat (pictograma de chat în colțul din dreapta jos) sau prin E-mail la: reclamatii@fix-shop.ro

 

Regulamentul reclamațiilor

Răspunderea pentru defecte, garanția consumatorului, aplicarea cererilor de defecte (regulamentul reclamațiilor)

I. Dispoziții introductive

Vânzătorul:
iFix s.r.o., 

  • CUI: 47019948
  • CIF: 2023719379
  • TVA: SK2023719379
  • Tel.: +4212222133399
  • E-mail: info@fix-shop.ro

Cumpărătorul: subiectul care îndeplinește definiția consumatorului conform reglementărilor legale aplicabile și care are ca obiect cumpărarea și vânzarea produselor oferite de vânzător.

Inspecția SOI pentru Regiunea Bratislava

Odbor výkonu dohľadu
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava

Date de contact:
E-mail: ba@soi.sk
Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Fax č. 02/58 27 21 70
www.soi.sk
SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

II. Răspunderea pentru defecte și procedura de soluționare

  1. Dacă vânzătorul este responsabil pentru defectul unui produs, cumpărătorul are dreptul să solicite eliminarea defectului prin reparare sau înlocuire, să ceară o reducere corespunzătoare a prețului de cumpărare sau să renunțe la contractul de vânzare.

  2. Alegerea și exercitarea drepturilor cumpărătorului se regăsesc în conformitate cu legislația aplicabilă.

  3. Vânzătorul a informat cumpărătorul despre drepturile sale, care decurg din defectele produsului, conform legislației aplicabile și a contractului încheiat, prin faptul că a plasat Termenii și Condițiile Generale (denumite și TCG) pe pagina relevantă a magazinului online, iar cumpărătorul a avut posibilitatea de a le citi înainte de trimiterea comenzii.

  1. Vânzătorul răspunde pentru defectele produsului conform reglementărilor aplicabile din Slovacia, iar cumpărătorul este obligat să solicite daune pentru defectele produsului la vânzător sau la persoana desemnată. Vânzătorul răspunde pentru orice defect al produsului vândut la momentul livrării acestuia și care se manifestă în termen de două ani de la livrarea produsului. Dacă obiectul vânzării este un produs cu elemente digitale, pentru care conținutul digital trebuie livrat sau serviciul digital trebuie furnizat continuu pe durata convenită, vânzătorul răspunde pentru orice defect al conținutului digital sau al serviciului digital care apare sau se manifestă pe toată durata convenită, dar cel puțin pentru două ani de la livrarea produsului cu elemente digitale. În cazul produselor aproape noi (produsele aproape noi se referă la produsele utilizate, care au trecut printr-o verificare a experților noștri și care sunt marcate astfel) și al produselor uzate (produsele uzate se referă la produsele marcate astfel, care sunt folosite sau reparate fără defecte, iar completitudinea ambalajului nu împiedică utilizarea completă a produsului), părțile contractante au convenit asupra responsabilității pentru defectele produsului pe o perioadă de 12 luni de la livrarea produsului.
  1. Dacă produsul prezintă defecte, cumpărătorul are dreptul să solicite revendicările aferente prin semnalarea defectului în oricare dintre locațiile vânzătorului, la o altă persoană despre care vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului, sau prin mijloace de comunicare la distanță la adresa sediului sau locului de afaceri al vânzătorului sau la altă adresă despre care vânzătorul a informat cumpărătorul înainte sau după încheierea contractului. Pentru semnalarea defectului este necesar să se prezinte și produsul defect, dacă nu s-a convenit altfel. Vânzătorul recomandă asigurarea produsului la expediere. Vânzătorul nu acceptă livrări cu plata la livrare. Cumpărătorul este obligat să furnizeze toate informațiile cerute în mod corect, în special să precizeze exact tipul și amploarea defectului produsului; cumpărătorul va menționa, de asemenea, care dintre drepturile sale le exercită.
  1. Procesul privind cererea de defecte ale produsului care poate fi livrat vânzătorului începe în ziua în care sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

6.1. livrarea semnalării defectului,

6.2. livrarea produsului de către cumpărător vânzătorului sau unei persoane desemnate,

6.3. livrarea codurilor de acces, parolelor etc. către vânzător, dacă aceste date sunt necesare pentru soluționarea corespunzătoare a cererii.

  1. Dacă obiectul cererii este un produs care nu poate fi livrat obiectiv vânzătorului sau care este fix instalat, cumpărătorul este, pe lângă îndeplinirea condițiilor conform punctelor 6.1. și 6.3, obligat să ofere tot ajutorul necesar pentru efectuarea inspecției produsului de către vânzător sau o terță persoană desemnată de vânzător. Procesul privind cererea de defecte ale produsului care nu poate fi livrat obiectiv vânzătorului sau care este fix instalat începe în ziua în care a fost efectuată inspecția produsului conform primei propoziții. Dacă, însă, vânzătorul sau o terță persoană desemnată de acesta, în ciuda ajutorului necesar acordat de cumpărător, nu asigură efectuarea inspecției într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la livrarea semnalării defectului către vânzător, procesul începe în ziua în care a fost livrată semnalarea defectului.
  1. Vânzătorul sau persoana desemnată va elibera cumpărătorului o confirmare a semnalării defectului conform reglementărilor legale aplicabile.

  2. Răspunderea pentru defecte nu se aplică defectelor de care cumpărătorul a fost informat de vânzător la momentul încheierii contractului sau de care, având în vedere circumstanțele în care a fost încheiat contractul de vânzare, cumpărătorul ar fi trebuit să fie conștient.

  3. Vânzătorul nu răspunde pentru defectele produsului:

10.1. dacă cumpărătorul nu a exercitat dreptul său privind răspunderea vânzătorului pentru defectele produsului în termenul stabilit de lege,

10.2. dacă defectul produsului este cauzat de o deteriorare mecanică a produsului provocată de cumpărător,

10.3. dacă defectul produsului este o capacitate scăzută a bateriei,

10.4. dacă defectul produsului a apărut din utilizarea produsului în condiții care nu corespund intensității, umidității, influențelor chimice și mecanice mediului natural al produsului,

10.5. dacă defectul produsului a apărut din manipularea necorespunzătoare, utilizarea incorectă sau neglijarea întreținerii produsului.

10.6. dacă defectul produsului a apărut din deteriorarea produsului prin suprasolicitare sau utilizare în contradicție cu condițiile specificate în documentație sau cu principiile generale de utilizare obișnuită ale produsului,

10.7. dacă defectul produsului a apărut din deteriorarea produsului cauzată de evenimente inevitabile și/sau imprevizibile,

10.8. dacă defectul produsului a apărut din deteriorarea produsului din cauza unei degradări accidentale sau a unei daune accidentale,

10.9. dacă defectul produsului a apărut din cauza unui intervent necorespunzător, deteriorării produsului din apă, foc, electricitate statică sau atmosferică sau din alte cauze de forță majoră,

10.10. dacă defectul produsului a apărut din cauza unui intervent efectuat de o persoană neautorizată asupra produsului.

10.11. dacă livrarea nu este completă sau dacă este vorba despre o eroare evidentă pe care cumpărătorul ar fi putut-o identifica prin verificarea livrării la momentul primirii produsului și care nu a fost soluționată conform acestor Termeni și Condiții Generale de Vânzare și care nu a fost raportată vânzătorului fără întârziere,

10.12. manifestarea prin linii horizontale și/sau verticale pe ecran/dispozitivul de afișare, atunci când acestea sunt rezultatul unei deteriorări mecanice.

  1. Părțile contractante au convenit o garanție pentru consumatori de 24 de luni de la livrarea produsului, cu excepția cazurilor în care o perioadă diferită este specificată pentru anumite cazuri. În cazul produselor aproape noi și al produselor uzate, părțile contractante au convenit o garanție pentru consumatori de 12 luni de la livrarea produsului.

În cazul schimbului unui produs cu unul nou, cumpărătorul va primi un document care va conține informații despre schimbul produsului, iar eventualele alte revendicări pentru defectele produsului se vor aplica pe baza contractului de vânzare și a acestui document. În cazul schimbului unui produs cu unul nou, perioada de garanție pentru consumatori începe din nou de la primirea produsului nou, dar doar pentru produsul nou.

Revendicările din garanția pentru consumatori nu pot fi exercitate dacă cumpărătorul nu dispune de certificat de garanție sau de un document care dovedește plata, sau de orice alt document care dovedește achiziția produsului de către cumpărător de la vânzător.

  1. Soluționarea cererii pentru defectele produsului se referă doar la defectele menționate în semnalarea defectului.
  1. În scopul acestui articol:
  • Se consideră o eroare reparabilă repetată mai mult de două ori ca fiind o eroare reparabilă care apare de mai mult de două ori.
  • Se consideră un număr mai mare de erori reparabile diferite ca fiind apariția a mai mult de trei erori reparabile diferite simultan.
  1. Indiferent de rezultatul reclamației, orice reclamație ulterioară pentru aceeași eroare unică (nu eroare de același tip) va fi respinsă.
  1. În cazul pieselor de schimb Apple iPhone (baterie, ecran, cameră, în funcție de modelul iPhone...) pe dispozitivele brandului Apple, poate apărea un mesaj: „Nu este posibil să se verifice dacă acest iPhone utilizează piesa originală Apple (baterie, ecran, cameră, în funcție de modelul iPhone)”.

Aceste mesaje nu influențează performanța dispozitivului și vor dispărea după 4 zile de pe ecranul de blocare, iar ulterior vor fi vizibile doar în Setări. Primirea acestui mesaj nu are impact asupra performanței dispozitivului.

  1. Dacă cumpărătorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a gestionat aplicarea cererii pentru defectele produsului sau consideră că vânzătorul a încălcat drepturile sale, acesta are posibilitatea de a se adresa vânzătorului cu o cerere de remediere. Dacă vânzătorul răspunde negativ cererii de remediere sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la trimiterea cererii, cumpărătorul are dreptul de a depune o cerere pentru inițierea unei soluționări alternative a disputei sale conform prevederilor § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a disputelor dintre consumatori și modificarea unor acte normative.

Autoritatea competentă pentru soluționarea alternativă a disputelor consumatorilor cu vânzătorul este Inspecția Comercială Slovacă (Slovenská obchodná inšpekcia), care este și autoritatea de supraveghere abilitată să primească sesizări în caz de încălcare a drepturilor sau intereselor consumatorilor), Bajkalská 21/A, P.O.Box nr. 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk, sau altă persoană juridică competentă înscrisă în lista autorităților pentru soluționarea alternativă a disputelor, gestionată de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă pe site-ul http://www.mhsr.sk); cumpărătorul are dreptul de a alege către care dintre aceste autorități pentru soluționarea alternativă a disputelor consumatorilor se va adresa.

Cumpărătorul poate utiliza platforma online pentru soluționarea disputelor pentru a depune o cerere pentru soluționarea alternativă a disputei sale, care este disponibilă pe site-ul web ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Ultima actualizare 21.11.2024

Trecând pe verde

Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.

Mai multe informatii