Baterie pentru Apple
Dacă bateria este umflată sau pierde din capacitate, bateria trebuie înlocuită.
Când trebuie să înlocuiesc bateria?
- bateria este umflată
- dispozitivul se descarcă rapid
- dispozitivul se supraîncălzește
- dispozitivul nu poate fi încărcat până la 100%
- dispozitivul indică incorect starea bateriei
Aveți grijă, dacă bateria este umflată, citiți pe blogul nostru cum să abordați o astfel de baterie umflată.
Calitatea pieselor de schimb
Calitate: FixPremium - o piesă de schimb vândută ca FixPremium este fabricată conform acelorași standarde, specificații și materiale precum una originală. Noi înșine am fost implicați în producția de piese de schimb de calitate FixPremium, astfel încât să vă putem oferi o calitate înaltă la un preț accesibil. Acestea sunt copii ale originalului, iar o piesă de schimb vândută ca FixPremium poate avea (în cazuri rare) variații minime în ceea ce privește funcționalitatea, calitatea sau aspectul. Pentru a afla mai multe despre originalitatea articolelor, citiți blogul nostru, în care abordăm problema originalității în detaliu.
Instalare și sfaturi:
- sunt necesare unelte speciale pentru asamblare sau demontare, pe care le veți găsi în oferta noastră
- la montare, acordați atenție părților fragile ale conectorilor
- testați funcționalitatea piesei înainte de asamblare
- încercați să efectuați reparația într-un mediu uscat și fără praf, fără lumina directă a soarelui
- asamblarea piesei trebuie efectuată de o persoană calificată / certificată
- nu suntem răspunzători pentru orice daune cauzate în timpul instalării
- dacă nu aveți experiență cu înlocuirea pieselor de schimb, vă recomandăm repararea dispozitivului de către un centru de service FixServis. Puteți verifica prețul reparației în secțiunea de reparații și service
- în caz de întrebări, contactați-ne la [email protected] sau +40 31 631 2690
Condiții de garanție:
- produsul este nou, nu a fost folosit niciodată și se află în ambalajul original
- comanda este bine ambalată pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului
- garanție: persoane fizice 24 de luni, companii: persoane juridice și PFA (CUI pe documentul de cumpărare) consultați condițiile de cumpărare și reclamație
- garanția acoperă defectele de fabricație, nu deteriorările mecanice
- nu se poate reclama o piesă de schimb deteriorată mecanic
- reclamația dvs va fi respinsă pentru încălcarea mărcii comerciale
Ați verificat întreaga noastră ofertă și nu ați găsit o piesă de schimb potrivită pentru Apple ? Mai aveți întrebări sau neclarități suplimentare? Nu ezitați să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau prin telefon +40 31 631 2690.