Fixshop logo
0
0 Lei
Share

După înlocuirea ecranului LCD și sticlei frontale, pe ecran va apărea un avertisment

Apple a luat măsuri din nou împotriva părților terțe de service (service-uri neautorizate, reparatori amatori, ...), precum și împotriva utilizatorilor săi. Un avertisment enervant va apărea după orice înlocuire LCD pe iPhone 11, 11 Pro și 11 Pro Max.

După înlocuirea ecranului LCD și sticlei frontale, pe ecran va apărea un avertisment

Această notificare vă anunță că noul ecran de pe iPhone 11, iPhone 11 Pro și iPhone 11 Pro Max nu a fost validat prin intermediul software-ului oficial de service Apple, care este accesibil doar centrelor de service autorizate Apple.

Dacă ați instalat un LCD pentru iPhone 11, 11 Pro sau 11 Pro Max în service, pe care apoi nu l-au asociat, va apărea un avertisment permanent în primele 4 zile după înlocuire. În următoarele 15 zile, puteți căuta aceste informații în Setări> General> Despre. Ca să poată verifica această informație și angajații Apple, se va adăuga in ,,informații despre dispozitiv“.

ATENȚIE: Va apărea, de asemenea, un avertisment la schimbul ecranului originale între 2 modele identice de iPhone (de exemplu, 11 Pro). Notificarea va dispărea numai dacă iPhone-ul este conectat la software-ul oficial de service Apple și apoi se verifică originalitatea noului iPhone 11. Cu toate acestea, această notificare nu pare să afecteze funcționarea dispozitivului în sine.

Inginerii noștri au testat această nouă caracteristică pe mai multe modele de iPhone 11. Am efectuat testul prin înlocuirea ecranului LCD original de pe iPhone 11 Pro, iar avertismentul a apărut de fapt imediat după instalarea ecranului. Ca urmare a acestui test, am demonstrat că, în ciuda originalității 100% a noului LCD, apare o notificare pe iPhone și singura modalitate de a dispărea notificarea este de a verifica prin intermediul software-ului oficial al service-ului Apple. Notificarea anunță doar că noul ecran nu poate fi verificat, dar nu are niciun efect asupra funcționalității.

Am ajuns la concluzia că probabil fiecare ecran este asociat cu placa de bază și un nou ecran trebuie împerecheat din nou după înlocuire. Procedând astfel, Apple încearcă să „forțeze” utilizatorii să viziteze un centru de service autorizat Apple și să evite service-uri neautorizate.

Cu acest avertisment, Apple poate determina clienții să se teamă să-și repare iPhone-ul la un centru de service terț sau acasă. Chiar dacă notificarea dispare de pe ecranul dispozitivului dvs după 4 zile, aceasta poate descuraja oamenii să înlocuiască ecranul și sticla tactilă de pe iPhone la un centru de service neautorizat sau autoreparare.

În opinia noastră, Apple ar putea lua în considerare punerea la dispoziție a instrumentelor de copiere a ID-ului pentru acei clienți care doresc să înlocuiască ecranul deteriorat de pe iPhone folosind un ecran LCD original.
 

Share

Trecând în verde

Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.

Mai multe informatii