Țara de livrare AT
Servicii clineți

FAQ

Cumpărături prin magazinul nostru electronic:

Urmați acești pași pentru a plasa comanda:

 

  1. Selectați din categorii bunurile pe care doriți să le cumpărați, alegeți cantitatea produselor și adăugați-le în coș. După adăugarea în coș, veți fi redirecționat automat către conținutul comenzii, unde îl veți putea verifica.
  2. Dacă ați decis să cumpărați bunurile selectate, faceți click pe butonul „Continuați spre plată” (puteți șterge bunurile din coș dacă selectați căsuța „Ștergeți” și faceți click pe butonul coșului gol, care se află chiar sub ea).
  3. De asemenea, puteți continua cumpărăturile apăsând butonul „Înapoi la cumpărături”, iar conținutul coșului de cumpărături va fi salvat.
  4. Dacă faceți pentru prima dată cumpărături în magazinul nostru online, completați datele dvs. de contact și adresa, astfel încât să știm unde să livrăm mărfurile. Cu această acțiune, vă veți înregistra și veți putea monitoriza starea comenzii dvs. Dacă faceți cumpărături pe firmă, este necesar să completați datele de facturare ale companiei (CUI, CIF și COD TVA dacă aveți). Dacă sunteți plătitor de TVA, trebuie să verificăm mai întâi compania dvs. și apoi vă acordăm 0% TVA, astfel încât să aveți și comenziile viitoare fără TVA.
  5. Dacă ați mai făcut cumpărături în magazinul nostru și sunteți înregistrat, conectați-vă cu adresa de e-mail și parola dvs. Veți fi dus la pasul 1 din 3 în care veți putea verifica adresa de livrare. Apăsând butonul „Continuați spre plată” veți ajunge la pasul 2 din 3, unde veți stabili metoda de plată și livrarea bunurilor; continuați apăsând butonul „Comandă. Butonul „Continuați spre plată” vă va duce la pasul 3 din 3, unde veți putea verifica întreaga comandă.  
  6. Comanda veți trimite cu butonul „Confirmare comandă”. Puteți monitoriza starea comenzilor făcând click pe butonul din colțul din dreapta sus „Profil”. Doar conectați-vă cu adresa de e-mail și parola dvs. De asemenea, veți fi informat prin e-mail cu privire la orice modificare a procesării comenzii

În magazinul nostru electronic fix-shop.ro puteți alege una dintre următoarele metode de plată:

  1. Plata la livrare
  2. Plata fără numerar prin transfer în contul nostru
  3. Paypal

Aflați mai multe despre formele prin care se poate plăt veți găsi aici.

Bunurile comandate înainte de ora 13:00 prin serviciul de curierat sunt expediate în aceeași zi cu livrare garantată în 24 de ore.
Livrarea mărfurilor la comandă durează mai mult (de obicei 10 - 16 zile lucrătoare). Primiți mai multe informații prin e-mail sau telefon cu privire la data preconizată de livrare.
Dacă ați ales plata prin transfer bancar sau plată prin Sporopay - bunurile vă vor fi trimise cel mai devreme la primirea plății în contul nostru.

 

Dacă ați primit un dispozitiv deteriorat, sunteți obligat să anunțați serviciul nostru de asistență pentru clienți (prin e-mail sau telefon) și compania de transport către care au fost trimise bunurile comandate în termen de 24 de ore. Cererile ulterioare de acest tip pot fi acceptate numai dacă cumpărătorul dovedește că defectele revendicate se aflau la bunuri la momentul primirii de la transportator.

Pentru informații despre disponibilitatea bunurilor solicitate, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Livrăm marfa prin serviciul de curierat SPS (UPS), Slovenská pošta și Coletărie. Mai multe informații despre metoda de transport găsiți  aici.

Ridicarea personală a bunurilor este posibilă numai în cadrul sucursalelor noastre din Slovacia. Pentru clienții din afara Republicii Slovace, nu este posibil să ridicați mărfurile personal.

Dacă nu avem piesa în stoc, recomandăm clienților să facă o rezervare pentru piesa respectivă. La asistența pentru clienți, vă putem informa despre timpul estimat cănd va fi stoc.
 

Puteți găsi disponibilitatea unei piese pe site-ul nostru web, în secțiunea piese de schimb, unde aceste informații sunt date pentru o anumită piesă. După ce faceți clic pe piesă, va fi afișat dacă este în stoc sau dacă este disponibilă pentru precomandă.

Returnarea bunurilor: Retragerea din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la cumpărare

În cazul în care bunurile cumpărate de la magazinul nostru electronic sau de la magazinul de fizic  nu vi se potrivesc, aveți opțiunea de a le returna bunurile fără a da un motiv în termenul legal de 14 zile de la data primirii.

Condițile de returnare a bunurilor:

  • Starea originală
  • Conține toate etichetele care a avut și originale
  • Nu există semne de utilizare și uzură
  • Este intact și nedeteriorat
  • Nu a fost instalat în dispozitiv
  • Piesa de schimb trebuie să aibă marcă protectoare originală FixServis intactă
  • Este complet (inclusiv accesorii, card de garanție, instrucțiuni etc.)
  • Se află în ambalajul original, nedeteriorat

Reclamații:

Ne străduim să cumpărăm produse de calitate de la furnizori dovediți pentru dvs. Dacă produsul încetează să mai funcționeze, vom aranja reparația lui căt mai curănd posibilă, sau înlocuirea produsului sau să vă rambursăm banii cât mai curând posibil. Dacă doriți să depuneți o reclamație cu privire la piesele de schimb, trebuie să trimiteți bunurile sau să le aduceți la sediul nostru. Dacă doriți să depuneți o reclamație cu privire la accesoriile mobile, trebuie să aduceți bunurile la sucursala de unde ați achiziționat bunurile. Dacă ați cumpărat prin magazinul nostru electronic, trimiteți-ne bunurile la sediul nostru.

 

Aici puteți descărca formularul de reclamație: FORMULAR DE RECLAMAȚIE

Aici puteți descărca retragerea din contract: Retragere de la contractul de cumpărare

Dacă doriți să reclamați o piesă de schimb pe care ați instalat-o manual în dispozitiv, compania iFix, s.r.o. își rezervă dreptul de a respinge reclamația dvs. Cu toate acestea, dacă tehnicianul reclamației evaluează că ați primit o piesă defectă care nu a fost deteriorată mecanic de propria dvs. instalare, aveți dreptul de a depune o reclamație. Puteți trimite  piesă de schimb deja instalată direct cu dispozitivul.
 

În cazul în care o reclamație este acceptată și nu avem o piesă de schimb disponibilă - veți fi informat printr-o notificare prin e-mail că piesa de schimb reclamată se află în starea „piesă în așteptare”.
 

În cazul în care lucrarea nu este disponibilă, veți fi contactat de departamentul de reclamații, care vă va informa cu privire la momentul livrării lucrării sau vă va oferi o rambursare.

În ciuda faptului că dvs., în calitate de client, aveți o perioadă de reclamare de 30 de zile în temeiul Legii privind protecția consumatorilor, facem tot ce ne stă în putință pentru a asigura rezolvarea pozitivă și rapidă căt mai repede posibil.

Desigur, veți fi informat cu privire la starea reclamației dvs. de către serviciul nostru de asistență pentru clienți, prin e-mail sau telefon.

 

Clientul are dreptul la o rambursare banilor dacă:

  1. Același defect pe același dispozitiv este reclamat de 3 ori
  2. Sunt reclamate  4 defecte diferite în aceluiași dispozitiv
  3. Nu există piese de schimb disponibilă

Vom trimite banii pentru bunuri în contul dvs. bancar cât mai curând posibil, nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, dar nu înainte ca bunurile returnate să fie livrate la magazin sau înapoi la departamentul nostru de reclamații (sau dacă dovedește că bunurile returnate au fost trimise). Costul returnării bunurilor în acest caz este plătit de partea cumpărătorului.

  • Baterie (capacitate) - 6 luni
  • Baterie (defect electronic - de ex. Baterie umflată) - 2 ani
  • Persoană juridică -1 an
  • Persoană fizică - 2 ani
  • Echipament renovat - 1 an

Colaborare ANGRO:

Dacă sunteți o persoană juridică din străinătate și sunteți plătitori activi de TVA în străinătate, tot ce trebuie să faceți este să introduceți informațiile de facturare corecte pentru compania dvs. atunci când scrieți formularul de comandă. Vă vom emite automat o factură fără TVA după ce vă vom demonstra statutul de companie.

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.?

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs. pe site, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Explicarea terminologiei

SW - Software dispozitiv - programul software dispozitivului, sistem de operare

SWAP modul - O unitate de service concepută pentru a înlocui întregul dispozitiv, care conține toate părțile telefonului mobil, cu excepția accesoriilor. În funcție de producător, este posibil ca acest modul să nu conțină o baterie, un card de memorie sau un capac pentru baterie. Modulul SWAP este o piesă de schimb și nu este un pachet de vânzare.

Calibrare - Setați parametrii semnalului la valorile corecte. Calibrarea este utilizată pentru probleme de semnal, probleme de sunet în timpul unui apel, probleme de durată a bateriei și înregistrarea cartelei SIM în rețea. Calibrarea este o intervenție de servi care nu poate face singur utilizatorul.

RF placă (PCB / PBA placă) – Placă de bază pentru telefon. Este partea principală de semnal și logică a dispozitivului. În funcție de divizia producătorului, IMEI-ul telefonului se poate modifica.

Master reset (factory reset) - Restabiliți setărilor și memoriei telefonului la setările din fabrică care erau aceleași la prima pornire a dispozitivului. Resetarea generală poate elimina defecțiunile cauzate de aplicații terțe sau defecțiunile cauzate de datele utilizatorului. Resetarea generală nu este o intervenție de service și este disponibilă utilizatorului prin meniul dispozitivului.

IMEI – Este un număr de identificare internațional unic. Acesta este amplasat în format electronic în dispozitiv (detectabil prin * # 06 #) sau sub bateria pe etichetă.

SN (MSN) – – Este un număr de serie unic generat de producător. La telefoanele mobile, este doar sub bateria pe etichetă, pe alte dispozitive pe spatele pe o etichetă. Prin urmare, este important ca numărul de serie să fie lizibil. În caz contrar, dispozitivul nu poate fi identificat și nu se pot efectua reparați de garanție.

GSM – Este o tehnologie digitală pentru servicii audio și de date mobile. Este a doua generație de comunicații mobile globale și include transmisie de date GPRS și EDGE.

3G  Este o tehnologie digitală pentru servicii audio și de date mobile. Este a treia generație de comunicații mobile globale și include transmisii rapide de date.

LTE – Este o tehnologie digitală pentru servicii mobile de date și audio. Este a patra generație de comunicații mobile globale și include cele mai rapide transmisii de date.

BTS – Este un transmițător de semnal mobil. Telefonul mobil este înregistrat la această stație fixă, datorită căruia dispozitivul poate comunica cu rețeaua operatorului.

Test pe GSM tester – Testarea unui dispozitiv mobil pe un tester de comunicații radio care simulează un apel real cu o cartelă SIM.

Peste 20.000 de produse individuale oferite
Livrare expres prin curier
Consultanță de specialitate
Livrare gratuită la comenzile mai mari de 350 Lei cu TVA

Centrul de preferințe pentru cookie-uri

  • Confidențialitatea dvs
  • Cookie-uri strict necesare
  • Cookie-uri de performanță
  • Cookie-uri funcționale
  • Cookie-uri de marketing

Nume Furnizor Scop Expirare Tastați