V-ați reparat iPhone-ul la un centru de service (neautorizat) sau l-ați reparat singur acasă, iar acum primiți un mesaj "Important Message" sau "Unknown Part" sau nu puteți verifica dacă acest iPhone folosește o piesă originală Apple? Este în regulă.
Această alertă apare de la iPhone X până la cel mai recent iPhone 14. Ideea este că Apple încearcă să îi determine pe utilizatori să își repare dispozitivele la centrele de service autorizate sau de către tehnicieni certificați, folosind accesorii originale Apple.
Notificările sunt afișate pe ecranul de blocare și în Setări. După ce a fost înlocuită orice piesă a iPhone-ului. Dacă o piesă a fost reparată de mai multe ori, va fi afișată doar cea mai recentă reparație.
În iOS 15.2 și versiunile ulterioare, puteți verifica istoricul pieselor și al service-ului iPhone-ului dvs. în Setări > General > Informații.
La versiunile de iOS anterioare la iOS 15.2, puteți verifica doar dacă piesa înlocuită a fost recunoscută ca fiind necunoscută.
Sursa I apple.com
În cazul în care au fost utilizate piese și proceduri originale Apple pentru service, se indică "piesă originală Apple".
O piesă necunoscută este afișată dacă asamblarea piesei nu a fost finalizată sau dacă:
Aceste mesaje nu afectează în niciun fel performanța dispozitivului și vor dispărea de pe ecranul de blocare după 4 zile, fiind apoi vizibile doar în Setări. Pentru ca angajații Apple să verifice aceste informații, ele vor fi adăugate și la "Informații despre dispozitiv".
Ghidurile noastre practice vă pot ajuta cu reparațiile smartphone-urilor, explicând clar procedura exactă și detaliile de care trebuie să țineți cont.