Clock icon

Luni - Vineri:8:00-17:00

[email protected]
Țara de livrare AT
Servicii clineți
AVERTISMENT: Stimați clienți, FIXSERVIS.PL nu este site-ul nostru, este un site fals. Vă rugăm să nu furnizați nicio informație personală sau financiară pe FIXSERVIS.PL, bunurile nu vă vor fi livrate.
None

Mesaj de eroare pe iPhone, ce trebuie să fac?

V-ați reparat iPhone-ul la un centru de service (neautorizat) sau l-ați reparat singur acasă, iar acum primiți un mesaj "Important Message" sau "Unknown Part" sau nu puteți verifica dacă acest iPhone folosește o piesă originală Apple? Este în regulă.

Această alertă apare de la iPhone X până la cel mai recent iPhone 14. Ideea este că Apple încearcă să îi determine pe utilizatori să își repare dispozitivele la centrele de service autorizate sau de către tehnicieni certificați, folosind accesorii originale Apple.

Unde și cum apare alerta?

Notificările sunt afișate pe ecranul de blocare și în Setări. După ce a fost înlocuită orice piesă a iPhone-ului. Dacă o piesă a fost reparată de mai multe ori, va fi afișată doar cea mai recentă reparație.

În iOS 15.2 și versiunile ulterioare, puteți verifica istoricul pieselor și al service-ului iPhone-ului dvs. în Setări > General > Informații.

  • Pe iPhone XR, XS, XS, XS Max și modelele ulterioare, inclusiv iPhone SE (a doua generație), poți verifica dacă bateria a fost înlocuită.
  • La modelele iPhone 11, puteți verifica dacă bateria sau ecranul au fost înlocuite.
  • La modelele iPhone 12, iPhone 13 și iPhone 14, puteți verifica dacă au fost înlocuite capacul din spate, camera TrueDepth, bateria, ecranul sau camera din spate.

La versiunile de iOS anterioare la iOS 15.2, puteți verifica doar dacă piesa înlocuită a fost recunoscută ca fiind necunoscută.

Sursa I apple.com

În cazul în care au fost utilizate piese și proceduri originale Apple pentru service, se indică "piesă originală Apple".

O piesă necunoscută este afișată dacă asamblarea piesei nu a fost finalizată sau dacă:

  • piesa originală a fost înlocuită cu o piesă care nu este originală
  • piesa a fost deja utilizată sau instalată pe un alt iPhone
  • Bateria nu funcționează corect

Aceste mesaje nu afectează în niciun fel performanța dispozitivului și vor dispărea de pe ecranul de blocare după 4 zile, fiind apoi vizibile doar în Setări. Pentru ca angajații Apple să verifice aceste informații, ele vor fi adăugate și la "Informații despre dispozitiv".

Ghidurile noastre practice vă pot ajuta cu reparațiile smartphone-urilor, explicând clar procedura exactă și detaliile de care trebuie să țineți cont.

breadcrumbs breadcrumbs--blog

Centrul de preferințe pentru cookie-uri

  • Confidențialitatea dvs
  • Cookie-uri strict necesare
  • Cookie-uri de performanță
  • Cookie-uri funcționale
  • Cookie-uri de marketing

Nume Furnizor Scop Expirare Tastați