Fixshop logo
0
0 Lei
Share

Face ID nu funcționează? S-ar putea să îl reparați singur.

Odată cu apariția iPhone-ului X, un nou mod de autentificare și deblocare a dispozitivelor cu sigla Apple - Face ID - a văzut, de asemenea, lumina zilei. Această caracteristică a făcut posibilă deblocarea dispozitivului cu o față și a înlocuit Touch ID-ul folosit anterior, care funcționa pe principiul amprentei digitale.

Face ID nu funcționează? S-ar putea să îl reparați singur.

De atunci, veți găsi această caracteristică pe toate modelele de top Apple, inclusiv:

  • iPhone X
  • iPhone Xr
  • iPhone Xs
  • iPhone Xs Max
  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone 12
  • iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 12 Pro
  • iPhone 12 mini

și, de asemenea, pe dispozitive Apple iPad:

  • 12,9-palcový iPad Pro (4. generácia)
  • 12,9-palcový iPad Pro (3. generácia)
  • 11-palcový iPad Pro (2. generácia)
  • 11-palcový iPad Pro

Din când în când, totuși, este posibil să întâlniți o situație în care Face ID nu mai funcționează parțial sau complet. Chiar și o soluție aparent simplă poate rezolva o astfel de problemă. Astăzi vă vom arăta cele pe care le puteți face singur.

Încercați o repornire simplă

Erorile minore sau diferite aplicații pot face ca telefonul dvs mobil, în acest caz în mod special deblocarea acestuia, să înceteze să funcționeze așa cum ar trebui. Uneori, ajunge chiar puțin, ca un Face ID nefuncțional, să funcționeze din nou.

Procedura este următoarea:

  1. Țineți apăsată tasta de pornire pe o parte și, în același timp, orice tastă de volum de pe cealaltă parte. După câteva secunde, se va afișa pe ecranul dispozitivului dvs posibilitatea pentru o simplă glisare pentru oprire.
  2. După aprox. 30 de secunde porniți din nou dispozitivul. Pentru a porni dispozitivul, apăsați și mențineți apăsat butonul lateral (doar câteva secunde), pe care l-ați folosit și la oprire.

Verificați setările

Dacă o repornire simplă nu a ajutat, este o idee bună să verificați setările. Deblocarea prin Face ID trebuie să fie permisă.

Pentru a permite, urmați acești pași:

  1. Intrați în setări
  2. Faceți clic pe Face ID și Cod
  3. Dacă nu aveți Face ID permis, faceți acest lucru acum
  4. Asigurați-vă că aveți Face ID activat ca modalitate de a debloca telefonul
  5. Dacă funcția a fost deja activată, încercați să o dezactivați și să o activați din nou

Actualizați sistemul

Fiecare versiune de iOS poartă anumite erori și, în același timp, remediază o serie de erori vechi. Dacă nu sunteți sigur dacă aveți dispozitivul actualizat.

Urmați acești pași:

  1. Intrați în Setări
  2. Faceți clic pe General
  3. Faceți clic pe Actualizare software
  4. Dacă este disponibilă o actualizare, descărcați-o și instalați-o

Actualizarea sistemului dvs poate rezolva adesea comportamentul problematic al dispozitivului dvs. Cu toate acestea, amintiți-vă întotdeauna să faceți o copie de rezervă a datelor înainte de o actualizare majoră, astfel încât să nu pierdeți nicio fotografie sau alt conținut sau informații valoroase.

Resetați Face ID

Resetarea, adică ștergerea și resetarea acestei funcții este o altă soluție posibilă pentru a repara Face ID pe cont propriu. 

  1. Intrați în Setări
  2. Faceți clic pe Face ID și Cod
  3. Faceți clic pe Resetați Face ID
  4. Apoi puteți reseta Face ID

După resetarea Face ID, vă recomandăm să reporniți dispozitivul și apoi să testați dacă funcția funcționează. Rețineți, de asemenea, că atunci când configurați și utilizați Face ID, este necesar să acordați atenție anumitor fapte:

  • Dispozitivul trebuie să fie la o distanță de aproximativ o lungime a brațului de față
  • Fața nu poate fi acoperită de nicio mască - ochi, nasul și gura trebuie să fie pe deplin vizibile
  • Vă recomandăm să vă dați jos ochelarii de soare înainte de a utiliza Face ID

Resetare setări sau dispozitiv

Ultimele două opțiuni sunt mult mai radicale decât cele precedente. Utilizarea prelungită a dispozitivului dvs poate duce la setări diferite sau la o combinație a acestora, ceea ce face ca Face ID să nu mai funcționeze complet. În acest caz (dacă nu a ajutat niciun pas anterior), toate setările trebuie resetate.

  1. Intrați în setări
  2. Faceți clic pe General
  3. Faceți clic pe Resetare în partea de jos
  4. Selectați Resetați toate setările și urmați instrucțiunile de pe ecran

După resetarea setărilor, dispozitivul repornește. Apoi va trebui să reactivați și să configurați Face ID în setări. Dacă tot nu funcționează, ultima opțiune este să ștergeți întregul dispozitiv.

Dar înainte de a face acest lucru, asigurați-vă că faceți o copie de rezervă utilizând iTunes sau iCloud. Apoi mergeți din nou în Setări - General - Resetare - Ștergeți conținut și setări.

Dacă doriți să vă îmbunătățiți telefonul mobil cu accesorii de calitate, cum ar fi o folie de sticlă sau o husă, vizitați magazinul nostru online și alegeți accesoriile de top în funcție de preferințele dvs.

Trecând în verde

Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.

Mai multe informatii