Tastați ce căutați
Nici un rezultat găsit.
3 Decembrie 2020
Compania Apple adaugă în mod constant funcții excelente fiecărei generații de iPhone. Cu toate acestea, fiecare dispozitiv întâmpină probleme specifice.
De la lansarea iPhone-urilor XS și XS Max, utilizatorii au întâmpinat mai multe erori și probleme. Să vedem care sunt și cum se rezolvă.
Un utilizator din Australia a raportat că după un timp folosind iPhone XS Max, o linie verde strălucitoare a apărut vertical pe ecran. De asemenea, mai mulți utilizatori au întâmpinat această problemă.
REZOLVARE
În cazul acestei probleme, Apple va rezolva defectul în garanție. Dacă apare o linie verde pe display, ar trebui să vă adresați vânzătorului.
Potrivit utilizatorilor iPhone XS și XS Max, noile lor dispozitive au un semnal mai slab în comparație cu generațiile anterioare, uneori chiar afișează „niciun serviciu”, mai ales în zonele cu un semnal mai slab. În afară de problemele cu LTE, unii utilizatori au înregistrat viteză mai mică prin WiFi, majoritatea oamenilor au descoperit că iPhone-ul lor XS era conectat la o rețea de 2,4 GHz în loc de 5 GHz..
Unii cred că această problemă este cauzată de faptul că Apple a trecut de la modemurile Qualcomm la Intel. Apple a lansat iOS 12.0.1, care remediază problemele cu LTE și WiFi.
Unii utilizatori au descoperit că iPhone-ul lor XS nu se încarcă prin cablu. Nu începe să se încarce până nu deconectează cablul, activează ecranul și apoi reconectează cablul, nu toate dispozitivele IPhone XS au această problemă. În plus, mai multe persoane cu dispozitive Apple mai vechi au raportat această problemă, sugerând că problema ar putea fi cauzată de cea mai recentă actualizare a software-ului iOS 12..
Cele menționate mai sus indică faptul că eroarea poate fi remediată printr-o actualizare de software.
Utilizatorii pe forumuri spun că noua cameră frontală de pe iPhone-urile lor va netezi automat pielea de pe fotografii, care arata apoi prea bine. Dar problema este că asta nu se poate da în spate.
Compania Apple a dat un comunicat în care a anunțat că sistemul camerei frontale de pe iPhone X folosește cipuri îmbunătățite, mai rapide și algoritmi avansați care asigură că fotografiile dvs. arată mai bine prin Smart HDR. Modul Beauty poate fi dezactivat în Setări> Cameră > Smart HDR > Dezactivat.
Câțiva proprietari de iPhone și XS Max au probleme la conectarea prin Bluetooth, în special cu dispozitivul lor care comunică cu sistemul audio al mașinii, când aceste două dispozitive nu comunică între ele corect.
Compania Apple nu a propus încă procedură pentru soluționarea acestei probleme.
Aceasta este o problemă foarte rară, unii utilizatori susțin că intră constant praf în interiorul obiectivului, ceea ce face camera lor să nu funcționeze corect.
Dacă aveți această problemă, duceți iPhone-ul la un vânzător sau la un centru de service pentru a-l curăța.
Ne îmbunătățim constant amprenta de carbon pentru a ne proteja planeta. Citiți mai multe despre modul în care ne adaptăm procesele pentru a ne reduce amprenta.
Abonați-vă pentru a primi informații regulate despre reduceri și noutăți din oferta noastră. În același timp, prin trimiterea acestui formular, confirm că am peste 16 ani.
Sunt de acord cu trimiterea newsletter-ului
Cos de cumparaturi
Subtotal
cu TVA
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența online. Mai multe informații